torsdag 29 december 2011

Julkort jag fått

Här kommer de sista julkorten som jag fått. Har försökt ta foto på några foto-julkort som vi fått som är så underbara också men det vill sig inte. Blir bara blänkigt så får fortsätta försöka.
Men här är i alla fall dessa underbara julkort från Karina och Camilla. 
Tusen tack tjejer för dessa kort - ni är så duktiga och gör mig så lycklig! ♥♥♥

Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa

Av Karina



Kort av Camilla

3 kommentarer:

Lisan sa...

Hej busan, Oj så flitig du har varit på bloggen i julhelgen. Kan man inte säga om mig, tyvärr. Hoppas att du har haft en toppen jul med nära och kära. Så många fina julkort du har fått i år. Kramis från Lisan

Pernol sa...

Åhhh, va många och snygga julkort du fått!

Jag vill önska dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!
kramis Pernilla

Carina sa...

Vad många fina kort du fått. Kram