måndag 26 mars 2012

Påsk-tag i Milled Lavender



Nu känner jag att jag gjort så många påsk-hälsningar jag kan i år och de är nu redo att flyga iväg med brevduvor. Kommer inte kunna visa alla men här är i alla fall en annan färgkombination än tidigare - distressen milled lavender. Önskar jag kunnat göra ännu fler för de har varit så roliga att göra, nästan allt tack vare att jag är så förtjust i denna stämpel, Tilda with bunny, som jag använt till alla korten/tagarna. Ornamentsstämplarna är från Stempelglede och Perfectly.

Tänk att det nu bara är snart en vecka kvar till påsk! ♥ Nu har jag bara det bästa kvar... och det är att hälsa på er alla goa pyssel-tjejer och se vad ni har gjort sista tiden när jag varit fullkomligt inne i mitt påsk-skapande. ♥

Hoppas ni har det så bra ni bara kan och tusen tack för alla värmande kommentarer! ♥
Massor med kramar 
Åsa

17 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt påskkort.
Kram Elin

Gertrud sa...

Denna stämpel är så härlig. Jag har nog sagt det tidigare men Tilda är så gullig i sin hatt. Jättefin Påsktag. Det verkar som det har varit fint väder runt om i landet. Men här har det varit tjock dimma, kallt och grått. Solen orkade genom i går eftermiddag, tack och lov. Men så är det ju här vid vattnet. Ha det gott och var rädd om dig. Kram Gertrud

Majsan sa...

ÅÅh vilket sött tags, med underbara Tilda, så fint du har färglagt motivet, superfint!!

Kram

Lena sa...

Hejsan Åsa vännen!

Nu vet jag hur söta dessa Påsktag är som du har gjort. Tack snälla för det gulliga som nådde mig idag. Så fina dom är! Jättefint har du färglagt och snyggt med de sydda kanterna.
Här är det sommarvärme idag. Så jättegott att sitta med sitt kaffe ute. Ha det så gott. Kram Lena

Lene sa...

hej vännen.
tack för den söta påsktag som jag fick idag! Jag kan förstå att du tycker de är kul att göra, de är superfina1 Stämpeln är jättesöt!
Ha en bra dag imorgon!
Kram lene

Pernol sa...

Tack snälla goa Åsa för påsktagen som kom i brevlådan idag! Den är så himla söt! Det är så snyggt målat och kombinerat med papper och decos. Jag blev jätteglad! :)

Ha det bra! kramis Pernilla

Gertrud sa...

Vad glad jag blev idag när jag kom hem. Jag fick en sådan jättefin tag. Jag älskar denna stämpel. Du är så duktig och gullig som tänker på oss. Ha det gott vännen, kram Gertrud

Iffa ...... sa...

Det var en härligt och fin tag i en underbar färg, jag älskar lila =)
Kram Iffa

Camillas Kreativa sa...

Tack söta vännen för den fina påsktagen jag fick i dag. Den är sååå fin :o)
Kom på i går att jag nog inte har gjort så många påskkort som jag velat i år och hunnit med för den delen. Så jag satte mig ner för att kolla igenom hur många jag hunnit med. Snacka om min förvåning när jag upptäckte att jag har ju bara gjort ett kort än så länge....
Hur förvirrad får man bli!!!
Inga har jag på lager heller... Jag som vill göra och skicka till mina vänner ...
Ska göra några i morrn tror jag så det blir några fler. :o
Men det jag gjort hittills ska du i alla fall få för det har jag bestämt <3
Jag har även varit sjuk i influensa, men nu börja det vända, febern är borta och nu är det bara lite "snor" och hosta kvar.
Skulle ju börjat nytt jobb i måndags, men fick ringa och sjukanmäla mig, sån otur. Ska få börja på torsdag i stället och det ser jag fram emot :o) Detta är nåt jag sökt och velat ha. Kommer berätta mer sen när allt är skrivet och klart :o)

Kramar i massor
Camilla

Carina sa...

Jättefin tag. Kram

Lisan sa...

Tusen gånger tack min vän för den fina påsktagen som kom i lådan igår. Helt bedårande vacker. Så många fina detaljer och sytt på den och ja jag vet inte allt. Tror du slagit nytt rekord denna gången. Underbart. Själv får jag skämmas, från mig kommer inga påskkort iår till någon alls. F´låt vännen. Lovar gottgöra vid annat tillfälle. Många många kramar från Lisan

Susy sa...

Underbart fin!

KRAM SUSY

Carina sa...

Gullig:)
Kramisar

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig underbara Åsa vännen ♥

Man kommer hem trött och seg efter kurs och behandling på Smärtis och sen så ligger det något alldeles underbart och väntar på mig i brevlådan :)

Du gjorde mig verkligen SUPER GLAD ska du veta:) STORT TACK för den underbara Påsk Tag Hälsningen från dig den är super fin super gullig och jag gillar den MASSOR :)

Så himla gulligt och omtänksamt av dig kära Åsa vännen ♥

Denna Tagsen och den som jag fick är verkligen super fina gillar dom massor:) Du ska vara jättenöjd med resultatet :)

Blev jätteglad också över din mycket trevliga och gulliga hälsningen i från dig på min blogg:)

Blir JÄTTEGLAD att du gillade mina Korgar:) Tycker själv mycket om att göra dom:)

Det har varit full fart den sista tiden och i dag la jag sista handen på mina påsk ägg som jag kommer lägga ut på bloggen på lördag eller söndag om du vill titta:)

Jag har det bra det är lite mycket just nu men försöker att ta en dag i tagit och en sak i tagit !

Hoppas att du har det bra och mår bra och var rädd om dig !!!

MASSOR MED STORA VARMA KRAMAR från din lilla vän Inger ♥

Å du ett JÄTTESTORT TACK igen :)

Lisa-olsi sa...

En otroligt söt tag,
fina färger och stämpel.
Ha det gott!
Kram Lisa

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Jag gillar dina påsktagar jättemycket kul med samma motiv men olika färger och dekorationer... kul att du gillade mina alster ..... ha en bra vecka
kram
Agneta

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Fin tag! Jag gillar dekorationerna på nedre delen av kortet, speciellt blommorna.
Glad påsk!
Kram