torsdag 1 november 2012

Bloggen vilar


Nu har jag funderat fram och tillbaka länge och bestämt att låta min blogg vila tills vidare. Facebook är just nu ett enklare (än om det inte blir lika mysigt som alla fina dekorerade bloggar) att använda. Låter min blogg vara kvar här om Facebook ändras till det sämre, då kommer jag tillbaka hit igen. 
Om någon tittar in här än och vill följa mig på Facebook istället, skriv en kommentar i detta inlägget med mail-adress så skickar jag mitt namn och bostadsort så vi kan hitta varandra där istället. Kommer ha kommentarsgranskning här på bloggen så ingen mer än mig kommer se er mail-adress. Hoppas vi sess där istället! ♥
Massor med kramar
Åsa

1 kommentar:

Lisan sa...

usch så trist jag tycker det är. Gillar inte FB särskillt mycket. Mängder av rekalm i massor som folk gillar hit o dit. Blir super snurrig av det. Nä tacka vet jag bloggarna. Synd att du slutar här, likså många andra. Själv hoppas jag kunna ta upp min blogg igen efter jul. Varit lite mycket av annat ett tag, tyvärr. Men vi ses lite då o då på FB. Saknar dig vännen. Kramis